Defect Artikel

Mijn artikel is kapot gegaan:

Zoek hieronder de situatie die voor jou van toepassing is en kies daar de oplossing die je het meest bevalt.

Ik heb het artikel tot 14 dagen geleden van YGZ.nl ontvangen.

Dan kun je het gratis retourneren of indien mogelijk vervangen na contact met onze klantenservice. Indien er vooraf geen contact is geweest met onze klantenserive dan zal de zending niet worden geaccepteer in ons magazijn!

Ik heb het artikel meer dan 14 dagen geleden van YGZ.nl ontvangen.

De fabrikant heeft vaak de meest up-to-date oplossingen voor kleine en grotere problemen. In de handleiding of op de website van de fabrikant vind je doorgaans snel een oplossing. Hiernaast hebben wij voor de meest voorkomende leveranciers een pagina waarop je ook directe informatie kunt vinden hoe jij zelf contact met ze kan opnemen. Het direct regelen van een garantie aanvraag via de leverancier is meestal sneller dan als het via YGZ | Yourgamezone loop. Let op de meeste leveranciers communiceren in het Engels.

Natturlijk begrijpen wij dat je niet altijd zin hebt om het zelf te regelen en dan staat onze klantenservide graag voor je klaar.

Per situatie kijken wij wat de beste oplossing is voor het defecte artikel, neem altijd even contact op met onze klantenservice.

To Top