Schrijf de eerste review over dit product

Met dit product verdien je 56 YGZ Punten
OF
Beschrijving

Details

PC Micro Machines World Series

Micro Machines World Series behoudt de manische social gameplay van de klassieke serie, vernieuwd met verbluffende HD visuals die je terugziet in de tuin, keuken, workshop en nog veel meer prachtige locaties met een reeks verbazingwekkende miniatuur autos. Naast de klassieke gamemodi zoals Race en Elimination, introduceert Micro Machines World Series gloednieuwe Battle Arenas die je in staat stellen massavernietiging in miniatuur aan te richten tegen vrienden of AI. Ook kun je met Team Play samenwerken middels het gebruik van de unieke vaardigheden van jouw voertuigen in modi zoals Capture the Flag en King of the Hill. Ontworpen rondom grappige gameplay voor elke bocht, is Micro Machines World Series de ultieme pick-up-and-play-ervaring voor spelers ongeacht hun leeftijd en vaardigheid. Het spel biedt intuitieve, makkelijk te leren controls die het je onmogelijk maakt om de controller neer te leggen. Micro Machines World Series ondersteunt tot 12 spelers online en tot 4 spelers lokaal in verschillende modi en battling-omgevingen. Elk van de 12 voertuigen heeft zijn eigen unieke load-out met wapens en vaardigheden. De game wordt gelanceerd in april 2017 met een enorme waaier aan aanpassingsmogelijkheden.

Extra informatie

Extra informatie

Ean 4020628818135
Levertijd Wordt verzonden binnen 3 t/m 5 werkdagen
Fabrikant Codemasters
Release Datum 30 jun. 2017
Geschikt voor PC Games
Spel Genre Racing
Pegi Leeftijd 7+
Pegi Content Geweld
Beoordelen
Service

Service

Het YGZ team zorgt er dagelijks voor dat vele zendingen met de grootste zorg worden verpakt en verzonden waarbij wij jou altijd zo goed mogelijk op de hoogte houden, ook als het een keertje niet gaat zoals verwacht. Om voor jou als klant alles zo makkelijk mogelijk te maken bieden wij de keuze uit een groot aantal betaalopties zodat je zelf kunt kiezen hoe je wenst te betalen. De betaalopties waaruit je bij ons kunt kiezen:

• iDeal
  • Afterpay (alleen in combinatie met track en trace (briefpakje of pakket))
  • IBAN (handmatig overboeken)
  • Ban Contact (voor onze Belgische klanten)
  • Creditcard (VISA, Mastercard en American Express)
  • PayPal (met kopers garantie)

Naast dit grote aanbod kun je ook zelf kiezen hoe een zending wordt verzonden zodat je zelf bepaalt welke vervoerder bij jou aan de deur komt en of hij ook echt alleen bij jou aan de deur mag komen bezorgen. Je kunt bij ons kiezen uit de volgende verzendopties:

• PostNL brievenbuspost (in de meeste gevallen standaard geslecteerd door ons systeem)
  • PostNL brievenbuspakje (brievenbuspost, maar dan met standaard track en trace)
  • PostNL pakketpost (alle opties die je wenst, van 'niet bij de buren', alleen in de avond of ochtend of extra zekerheid)
  • DHL pakketpost (goedkopere verzendoptie dan PostNL pakketpost met minder mogelijkheden)

Het is met PostNL pakketpost zelfs mogelijk om je zending te laten bezorgen op een afhaalpunt bij jou in de buurt, zodat je rustig na het werk alsnog je bestelling kunt ophalen en deze dus niet mist omdat je toevallig moest werken. Wil je meer informatie over verzendingen bekijk dan onze bestellen en leverings pagina.

Na het plaatsen van een bestelling ontvang je van ons een bestelbevestiging en zodra wij één of meerder producten verzenden ontvang je natuurlijk een mailtje van ons waarin wij duidelijk vertellen wat er is verzonden en vermelden wij de track en trace code als deze optie is gekozen als verzendoptie. Indien je meerdere producten bestelt zullen wij deze meestal apart verzenden, zodat je zo snel mogelijk kunt genieten van de aankoop. Pre-orders verzenden wij altijd apart van elkaar, uiterlijk de dag vóór de afzonderlijke releasedatum zodat je elke release op de dag van release ontvangt (vertragingen bij de postbezorging uitgezonderd, hier hebben wij helaas geen invloed op)!

Mocht een bestelling nu ondanks onze zorg niet in perfecte staat binnen komen, dan is een mailtje naar onze klantenservice voldoende om het probleem snel te verhelpen, ook als het om een defect gaat natuurlijk.